2009-10-18

Bump in the road


Helgen brukar oftast skilja sig ganska mycket från veckodagarna, men njaa inte för mig. Arbetslös som man är finns det inget som skiljer helg från vardag! Detta betyder inte att varje dag är som lördag, verkligen inte! Mer som att varje dag blir en onsdag... 

Okej jag är lite orättvis mot mig själv nu, jag va ju faktiskt på fest i Fredags, hos sis´, mycket trevligt faktiskt! Men sen kom lördagen och jag va inte speciellt pigg, ville inte göra någoning, men sen blev klockan runt 21:00 och jag blev rastlösare än rastlösast! Jag saknar min telefonkompis! Amanda du förstår inte hur mycket jag saknar dig! Amanda är den ända personen jag kan föra ett två timmar långt samtal med utan att det nån gång blir tråkigt (ibland även om vi umgåts hela dagen i skolan) Det säger ganska mycket! Nu när tösen är i Amerikatt blir det inte så mycket snack över huvud taget :S MEN jag har bestämt mig nu!! Jag åker till USA i Januari om jag fått någon familj då! :D Då kan vi snacka i telefon varje dag! 

Musik: Erik Hassle - Bump in the road 

1 kommentar:

  1. ååå Tina du annar inte hur mycket jag saknar dig!! Jag är så glad för att du ska komma hit till de stora landet, när du gör de får vi ringa direkt:) men jag har hittat ett biligt sätt att ringa, måste bara få mitt bankkort och de kan ta en eller två veckor till! Så fort jag har allt fixat ringer jag dig min vapendragare genom livet <3

    SvaraRadera