2010-07-29

Jag vill inte men gör det ändå..

Jag har inte velat/haft lust att skriva sen jag kom hem från USA, och egentligen har jag inte så stor lust att skriva nu heller men jag gör det ändå!

Jag kan inte beskriva med ord hur bra jag har haft det de senaste fem veckorna! Det blev en helt otrolig resa och jag träffade så otroligt mycket skönt folk. Nya upplevelser, nya vänner, nya ställen! Resan har verkligen vart så bra som jag hade förväntat och till och med 100 ggr bättre! Jag gjorde saker jag aldrig trodde jag skulle göra, jag släppte kontrollen, jag glömde bekymmer, jag var mig själv, jag var glad!

Att känna som jag gjorde när jag var iväg är ju så jag egentligen alltid skall känna.. därför bestämde jag mig, där och då att jag skulle ta och flytta dit, ialla fall för ett år. Jag har inget speciellt som binder mig i sverige och mina vänner som jag har här tror jag förstår att detta är det bästa för mig just nu. Jag letar för fullt efter familjer i CA men det är svårt vill jag lova.. just nu ser det ut som jag kommer hamna i DC men hoppet är fortfarande uppe för Kalifornien! Jag hoppas på att komma iväg så snart som möjligt och just nu ser det ut som det blir den 30 augusti.

I'll keep you updated!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar