2010-07-10

San Francisco!

Nu var det längesen jag skrev! Men tiden bara flyger förbi! Shiiiit va bra jag har det just nu! Sitter pa en stor veranda och kollar ut över lake tahoe och snötäckta berg. Det är ca 25 grader och klarbla himmel. Detta är väl ungefär den ända lugna stunden jag haft sen jag landade i SF för en vecka sen. Det har vart party varje dag. Tur att jag har en äldre syster som jag är väldigt lik, i allafall verkar amerikanerna tycka detta när jag utan problem kommer in pa vilka klubbar som helst! How awesome is that!! :D Det är helt underbart att vara 22!

San Francisco är galet! Helt fantastisk stad! Av alla städer jag vart i här i usa är nog San Francisco och NY de allra bästa.. eller njaaa Niagara falls var galet och cincinnati ocksa! okej det är en tuff match mellan städerna i staterna.. we´ll just call it even.  I morgon drar vi ner mot Newport beach till Olis lägenhet. pa mandag drar vi san diego och träffar en familj som vill ha mig som aupair.. orkar inte dra hela historien, men jag är sjuukt taggad! Blir även en sväng till LA i veckan sen far vi se vad vi hinner med.. Clubbnight i OC är givet i alla fall!

Nu hinner jag inte skriva mer.. maste verkligen ta en powernap innan allt folket kommer hit pa BBQ! Det kommer bli en galen kväll/natt/morgon.. tagga, tagga, tagga!!

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar