2010-06-22

Party in the USA!


Nu har jag varit i The united states i en vecka och oooj vad mycket vi har hunnit med! New York var ju helt UNDERBART! så jävla cool stad! Nu är jag hos Amanda och jag kan ju bara säga att Ohio är något annorlunda från the big apple! Men jag fullständigt älskar det! Mycket beror nog på att min älskade och saknade Amanda är här! Det är fantastiskt att träffa henne igen, efter 8 låååånga månader! I lördags firade vi min födelsedag, cincinnati style! Det började med en middag på finaste fiskresturangen där jag fick gratis efterrätt! Efter det drog vi unga hem till amandas kompis Ida där vi förfestade innan vi drog in till stan för lite party på krogen! Efter partyt drog vi på efterfest / poolparty and it was so much fun! vi badade hela natten och däckade sedan halvt sittandes i soffan med typ 10 personer inklämda jämte mig.. wonderful! Igår paddlade vi kanot i little miami river och guud va mysigt det var, trots att jag och amanda hade några problem i strömmarna :p  Idag var planen att åka till poolen och bada men ett åskväder drog in och det fanns ingen chans ivärlden att vi kunde gå ut.. shiiiit vad det blixtrade! Sveriges åskväder kan ju slänga sig i väggen!

Ja nu är jag färdigskriven för idag känner jag. Jag vill bara säga: I love USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar