2010-03-23

سالگِرہ مبارک


Min bästaste Amanda fyller 20 år idag och jag kan inte fira henne på annat sätt än internet. Det känns så fruktansvärt tråkigt och opersonligt, jag vill ju kasta mig i hennes armar och ge henne världens längsta grattis kram. Jag vill bjuda henne på världens party och jag vill ge henne största och bästa presenten jag kan hitta! Nu ligger iofs en väldigt bra och genomtänkt present i postens händer påväg till amandas amerikanska hushåll och jag hoppas att den duger för tillfället :) 

Ja det är ju som sagt bara att göra det bästa av situationen och skriva grattis på så många sätt som möjligt,  så amanda; 


Happy birthday!
С днем рождения
¡Feliz cumpleaños!
生日快乐!
Alles Gute zum Geburtstag
 Hyvää syntymäpäivää!
Χρόνια Πολλά!
سالگِرہ مبارک
 শুভ জন্মদিন
Grattis på födelsedagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar