2010-03-21

Bravader

Ännu en helg utan planer, men jag tror det är så det får bli i fortsättningen, det är alltid då det blir som roligast! För er som läst mitt klagomål i nedanstående inlägg förstår kanske att jag inte mått så där jätte bra, huvudvärk i förbannelse! Samma kände jag igår och var inte på toppen humör men med några alvedon och en halvtimmar vila var jag ändå villig att ge kvällen ett försök... Yanira hade tacokväll med några från basketlaget och jag åkte dit för att kolla läget. Mot all förmodan mådde jag hur bra som helst när jag kom dit och hade verkligen jätte trevligt! Efter mat och frågesport drog vi ner till stan för att se oss omkring, vi fick för oss att försöka komma in på grand.. ? nä men det gick ju självklart inte, haha, Kanske borde ta det som en komplimang, att man inte ser ut som 25 alltså..

Det fick bli X o Y för våran del, men vad gjorde det! Vi dansade som idioter och skrattade åt faktumet att alla killar har exakt samma frisyr och att alla ser precis likadana ut.. vad hände med individualiteten liksom? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar