2010-02-19

Amanda, Olivia och nybakta frallor.

Enough with the snow already?! Nu får det vara nog! här i Karlskrona har det snöat ca 3 dm, jag är så oerhört trött på snö nu och vill ha sommar mer än någonting annat! På tal om sommar åker jag förmodligen till USA den 11 juni, tillsammans med Amandas familj, först åker vi till Amanda och hälsar på henne, där hyr vi bil och åker till Niagarafallen på den kanadensiska sidan sen flyger vi till New york där vi är en vecka.. sen åker amandas familj hem och jag fortsätter till san fransisco där jag får bo hos Olivia! Vi kommer förmodligen göra en roadtrip med hennes bil runt CA. It's gonna be awsome! Just nu tackar jag mig själv för att jag vart så sjukt duktig på att spara mina pengar, jag menar jag har bara köpt det allra nödvändigaste och sparat nästan allt jag tjärnat, klapp på axeln! Visst är det svårt att låta bli att köpa en massa grejer som man verkligen vill ha, men med tanke på att det blir en ganska dyr resa har man ju inget val, som jag sagt tidigare, man kan inte ha kakan och äta den samtidigt! 

Idag har jag och mor min bakat bröd, frallor närmare bestämt! Jag kollade väl mest på iofs, men practice makes perfect som man säger. Dom blev i alla fall jätte goda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar