2010-02-25

Overdue

Den nya placeringen på jobbet känns helt okej, väldigt hektisk än så länge, men jag anar att det lugnar ner sig när jag börjar få mer koll på alla barnen och sådant. Jag jobbar nu också som expeditions assistent på morgonen innan skolan börjar och på kvällen efter fritids, dom behövde extra hjälp med att få in information från papper till dator, så detta ägnar jag en del tid åt. Mitt schema ser just nu ut såhär:

07:30 - 08:45 Assistent på expeditionen
08:45 - 13:20 Resurs i klass 1 
13:20 - 15:00 Fritidsfröken 
15:00 - 16:00/ 17:00 - Assistent på expedition 

Jag måste säga att jag trivs med alla dessa varierande arbetsuppgifter, dagarna går sjukt fort och jag jobbar med så många olika människor, passar mig perfekt! På tal om jobb fick jag min lön idag, guuud va skönt! På lördag ska jag och Elin till gekås, Ullared :) det var evigheter sedan jag va där, men nu ska jag passa på att köpa nödvändigheter som spray och toffsar etc. Det värsta med att åka dit utan familjen är nog att jag får en tio meter lång inköpslista från både sara och mamma, pust! 

2 kommentarer:

  1. Det låter ju som ett roligt jobb!!! :) åh det var väl du jag och sara när vi var där sist!! Hoppas ni hittar mycket billigt och bra:)

    Åh Tina jag saknar dig hela tiden! När vi åkte bil förra helgen skrattade någon lite lätt på ett sätt som du ibland gör..jag tittade ut genom fönstret men ryggade till för jag trodde at du var där!... ta hand om dig! Älskar dig!! längtar såååå tills ni kommer!!!

    SvaraRadera
  2. jag vet inte om det är okej att jag skriver så här bara rakt upp-och-ner - men du är väldigt vacker, vilken böna!

    SvaraRadera