2010-02-09

I'm gonna study my future!

Nu ska jag ta tag i mitt liv, äntligen! Jag har fått nytt jobb som elevassistent åt ett flyktingbarn och skall jobba med honom fram till påsk, efter det är planen att åka till USA till min oerhört saknade Amanda! Innan jag åker tänkte jag göra prövning i matte A och förhoppningsvis kunna höja mitt betyg till MVG (då behöver jag dock plugga som fan!) Till höst blir det förmodligen afrikakunskap på Österlens folkhögskola, om jag kommer in och där har jag möjlighet att plugga upp mitt betyg i matte B. Till 2011 är planen att vara kvalificerad till att söka socionomlinjen, om jag fortfarande då är intresserad av att bli någon typ av socionom, men det får vi se då!

1 kommentar:

  1. Det låter sunt att avvakta lite,är du fortfarande intresserad 2011 vet jag att du kommer bli en väldigt bra socionom/kurator eller vad det nu genererar <3

    /e

    SvaraRadera