2010-04-10

Bekräfta köp

Den där känslan när man trycker på "bekräfta köp" efter att man flera tusen gånger kollat igenom så att allt är rätt, är nog den mest spännande känslan som finns! Panik hade jag, när det endast fanns en plats kvar på just det planet som jag behövde åka med från Sverige till New york. Olivia svarade inte, jag fick inte tag på Amanda och hade ingen aning hur jag skulle göra. Efter många om och men var jag tvungen att köpa biljetterna ändå och fick helt enkelt hoppas på att allt skulle lösa sig .. och det gjorde det såklart!

Så nu är det bokat, den 14 Juni åker jag till NY efter det åker jag till Cinncinatti (ohio) sedan till Canada (Niagara fallen) den 2 Juli åker jag till San Francisco och åker hem därifrån den 19:e. Det kommer bli en helt otrolig resa! I'm happier than ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar