2010-04-24

My new life!

Sitter vid köksbordet och kollar ut genom fönstret, det är inte en människa utanför och allt är så lugnt på nått sätt. Samtidigt som det kommer bli så skönt att komma ifrån detta ställe känns det samtidigt lite sentimentalt att lämna sitt hem för att starta ett liv någon annan stans där jag aldrig innan varit. I natt drömde jag att jag började på skolan och placerades i mitt rum som jag delade med tre andra och allt var sådär perfekt! Jag hoppas att allt blir sådär perfekt även i verkligheten!

Just nu håller jag på att kolla flyg från Dayton OH till San Francisco CA. Har hittat ett jätte billigt och bra flyg förutom att mellanlandnings tiden är på 50 min! Hinner man det? Det beror ju självklart på hur stor flygplatsen är som man hamnar på.. men ändå. Jag kan ärligt inte fatta att jag ska åka iväg! guuud va roligt det ska bli!

1 kommentar:

  1. Jag vill inte att du ska bo i skåne :( Samtidigt som jag vill det vill jag absolut inte det!<3

    SvaraRadera