2010-04-17

Nu kan du få mig så lätt..

Sitter i mitt rum lyssnar på Jamie Cullum och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan locka det. I eftermiddag åker jag till Anna i Göteborg och spenderar natten, ska bli så himla mysigt! Från att jag kom hem från Ghana i Oktober förra året, har jag träffat Anna kanske fyra ggr.. det är ju helt sjukt! 

Som alla andra skall jag passa på att skriva om det underbara väder vi haft i några dagar. Guuuuud va härligt det är! Sommarkänslor, lusten att sätta sig i gräset, ta ett glas vin, tända vattenpipan och bara njuta av livet! Ärligt talat förstår jag mig inte på människor som tycker vinterhalvåret är bättre än sommarhalvåret, vem gillar inte doften av grillat mer än frusna näsor när man försöker andas på vintern? vem gillar inte att sitta på en strand och sola mer än att frysa häcken av sig i snön? Jag är en sommar människa in i själen och kommer alltid att förbli sådan! 


1 kommentar: