2010-05-15

The american dream

Det är den 15 maj och igår var det exakt en månad kvar tills jag åker till USA. Tiden går så sjukt snabbt och det känns helt overkligt att jag åker så snart.. Kan redan känna nervositeten när jag ska flyga själv från Amanda till Olivia.. Samtidigt som jag vet att det kommer gå bra, så är jag så rädd att jag ska fastna någonstans på vägen och inte veta vad jag ska göra. Men som sagt det löser väll sig. Vi har fortfarande inte hittat vart vi ska bo i NYC, i och för sig har vi väll inte lagt ner jätte mycket tid för att hitta någonting heller, kanske skall börja göra det nu!?

Jag kommer fira min 20års dag i både New York och Cincinnati, för just den 18 juni flyger vi till Amanda! Vilken födelsedagspresent :) Lite synd att det inte 21 man fyller, då kunde man ju hittat på en massa busigheter.. Midsommar kommer firas så svenskt som det bara går tillsammans med Amandas hostfamily, får försöka spåra färskpotatis och sill, IKEA kanske?

NYC
Cincinnati
Niagara falls, Canada
San Francisco 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar