2010-05-07

Från det ena till det andra

Jag börjar ångra powernapen jag tog när jag hem från jobbet.. nu kan jag inte sova och jag vet hur trött jag kommer vara i morgon! Det värsta med mig är att jag blir tio gånger mer förbannad när jag är trött än vad jag skulle bli annars, det är inte ett bra faktum när man jobbar som jag gör! Stackars barnen i skolan i morgon kan jag ju bara säga.

På tal om sömn så drömde jag om pappa för första gången sedan han dog, härmon dagen. Jag har hört att då man börjar drömma om en person man förlorat, börjar man att bearbeta sin sorg på riktigt, kan nog faktiskt stämma.. Hela dagen var väldigt konstig efter natten, eftersom det på något sätt kändes som om jag träffat honom igen.

Från det ena till det andra. I morgon är det kalas för kära mor, vår lilla släkt kommer hit på kalaseri med mat och tårta. På lördag är det fäst i Bollebygd (ingen omedveten felstavning på fest, utan det heter faktiskt fäst i detta sammanhang, fråga mig inte varför.) Det blir träff hos Simon och sedan vidare på bravader i byn. Bonnafest till max! men trevligt skall det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar