2010-05-16

Tina mitt i maten..

Min telefon har inte ringt på hela dagen, men just precis när jag ska sätta mig och äta ringer Anna som jag inte pratat med på ett tag! Fick säga att jag skulle ring upp om en stund.. Precis när jag satt mig, ringer telefonen igen! Henok denna gång, som jag heller inte har pratat med på ett bra tag! vad är odsen?! att båda två ringer nästan exakt samtidigt och precis när jag ska sätta mig och äta. Men kul att höra från dom i alla fall! :)

Idag kom mor hem från Karlskrona där hon varit sen i onsdags, nu är hon hemma i morgon och sen åker hon och Lasse till Grekland på tisdag.. Ensam hemma i en vecka, väldigt skönt faktiskt! Nicklas och Sara skall komma till mig på onsdag, så ska vi grilla och röka vattenpipa, Yanira bjöd mig på biodejt någon dag i veckan och på tisdag ska jag träffa Elin innan hon far iväg till Spanien på onsdag :) Måste även börja träna inför den omtalade fotbollsmatchen jag ofrivilligt sighnat upp för mot sexorna på skolan.. vore hemskt att förlora! Förhoppningsvis är mina gamla fotbollsfintar kvar i mig någonstans, har ju ändå spelat i åtta år, det kanske är som att cykla, man glömmer aldrig...


 Jag vill ha sommar och jag vill ta kvällsdopp i sjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar