2010-05-10

Lump Sum

Idag åkte jag hem tidigare från jobbet, första och kanske sista gången.. Jag kunde inte somna förrän typ två igår låg och vred och vände i sängen och hade ont i hela kroppen. När jag väl somnat drömde jag så fruktansvärt mycket, om saker som kändes så verkliga när jag vaknade igen på morgonen. Jag gick i alla fall upp och gjorde mig i ordning, var på jobbet vid halv åtta och kände hur illa jag mådde, i med alvedon och vatten.. Fick hålla i livskunskapen idag, helt oplanerat, min sol/juvel vad jag nu ska kalla honom lyssnade inte ett skit på vad jag sa till honom och gjorde allt han inte fick göra, huvudvärk i dess förbannelse! Kände hur ont i kroppen jag fick igen, väldigt konstig känsla som är väldigt svår att förklara. Jag kunde inte äta nån lunch och tog då beslutet att åka hem..
Nu har jag nästan dåligt samvete för att jag åkte hem, med tanke på att jag inte va "riktigt" sjuk, ingen förkylning, inte feber, egentligen ingenting.. jag orkade bara inte.

klagomål.. som jag hatar att älska!

Bon Iver – Lump Sum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar