2010-05-18

Ensam i skogen

Nu har jag lämnats ensam tillsammans med vovven i en vecka. På nätterna är det väldigt skönt att ha Tanja liggandes ute i hallen om det mot all förmodan skulle komma någon och råna mig. I och för sig så är hon alldeles för feg för att göra någonting, men hon skulle ju i alla fall väcka mig så jag skulle ha chans att ta fram mina karate ben och köra några moves. Men förutom det är det ganska jobbigt att ha henne, måste gå upp en kvart tidigare för att gå morgonpromenad, måste tänka att jag inte kan lämna henne ensam för länge, alltså inga sena kvällar.. (Vilket jag brukar köra väldigt ofta annars.. eller?) Nä jag ska inte klaga, jag har väll bara blivit bortskämd med att mamma tar hand om henne hela tiden annars. Bit i det sura äpplet som man säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar