2009-11-03

Emotional

Jag kan inte minnas senaste gången jag drömt så mycket som jag drömt i natt.. allt från glada stunder till gråt och olycka. Min hjärna måste vara väldigt emotional just nu, så mycket känslor på en natt var alldeles för mycket vill jag lova och nu kan jag inte sluta tänka på det.. Sara blev dumpad, Adam brody var totalförälskad i mig, Amanda klämde foten i spinrock på liseberg, Jag råkade försäga en hemlighet som verkligen inte fick komma ut och försökte sedan rätta till hela situationen, Elina blev misshandlad och Karen fick cancer...

Ärligt talat, har jag blivit sinnessjuk? nu borde jag väl drömt klart för denna veckan i alla fall, för om det ska va så här varje natt vet jag inte vad jag gör... 

Musik: Owl City - On the wing

1 kommentar:

  1. Välkommen till min värd! Har drömmt ALLT sen jag kom hit!! Och har hört med andra au pairer som hade samma "problem" ..sakanr de nätterna man bara sov...
    Men skrattade gott åt de du drömmde om mig;)
    <3
    / AMANDA

    SvaraRadera