2009-11-13

Mår apa ju!


Idag har jag tjärnat pengar på att säga hej till barn, ge dom ett papper och skriva deras namn..väldigt avancerat, och ansträngande men va gör man inte för 100 kr i timman :P Tog influensa vaccinet idag också, hade egentligen inte tänkt så mycket om jag skulle ta den eller inte, men dom hade över idag och erbjöd mig att få, så varför inte tänkte jag! Ångrar mig en aning dock, mår apa nu ju, ont i huvudet och halvt borta, usch det gillar jag icke! 

Hoppas att jag mår bättre i morgon, för då ska jag träffa Henok! :) Var evigheter sen vi träffades, ska bli väldans trevligt! Är ensam hemma i helgen, mamma är i Karlskrona, det är både skönt och inte, just nu känner jag mig väldigt ensam, säkert på grund av att jag inte mår riktigt bra.. men men sånt är livet! 

Musik: Tegan and Sara - Walking with a ghost 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar