2009-11-22

G-G-Germany


Nu sitter jag här i min säng, helt omringad av kläder och saker som ska med till Tyskland..Har inte insett förän nu att jag verkligen skall åka, men guuud va skönt det ska bli att komma bort från Sverige och allt jobbigt här hemma! I morgon anländer jag i Frankfurt där Olivia förhoppningsvis väntar på mig, sen blir det 4 timmars bilresa hem till henne om vi inte tar in på hotell en natt :) På torsdag åker vi till München där vi ska stanna till söndag. På fredag blir det lite Ghana reunion, skall bli sjukt roligt! Skall även träffa Elina, vilket jag inte gjort sedan innan jag åkte till Ghana! När vi kommit hem från münchen har jag faktiskt ingen aning vad som händer, men jag hoppas på en resa till Schweiz ..tror Olivia har lite idéer om vad vi ska hitta på :) 

Kommer tillbaka till Sverige den 7 december och då har det redan hunnit vara 1:a advent, shiit va tiden går snabbt! Nu skall jag återgå till packningen!
Ciaao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar