2009-11-16

Ghana i hörnet på viskan


Hela dagen har spenderats i ett hön på café viskan, där jag och Yanira har beklagat oss över arbetslöshetens värld! Man blir så oerhört rastlös av att vara arbetslös, tur att det finns någon som vill vara uttråkad tillsammans med mig! Vi har även drömt oss bort till varma länder och jag bla. tillbaka till Ghana och om jag har pengar i April och inte åkt som au pair blir det bröllop i Ghana vill jag lova,  Me like! 

Yanira försöker för tillfället få in mig i borås basket krets, tror allt hon känner sig lite ensam som tjej bland alla basketsnubbar ;) På fredag skall jag i alla fall gå på min första riktiga basket match någonsin, kan inte annat att tycka det ska bli lite roligt i alla fall :)   

Musik: Mew - Am I wry? No 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar