2009-11-24

Schweiz, Frankrike och Tyskland i ett!


Sitter nu i Olivias rum och facebookar medans hon duschar, tänkte att jag även kunde slänga in ett blogginlägg! Flygresan hit gick inte jätte bra, först va planet försenat en timma pa grund av storm i bade göteborg och frankfurt. Väl uppe i luften gick allt som det skulle, men usch landningen ska vi inte ens snacka om! Det blaste sa jävla mycket att jag trodde planet skulle tippa över, jag va inte lite rädd! Men ner kom jag och hittade även till utgangen utan problem ;)

En bilresa pa 4 timmar väntade innan vi va hemma hos Olivia, kom till henne runt 00:00. Hon bor huuur fint som helst! Jätte stort hus med stora fönster och världens finaste utsickt, man ser Schweiz fran hennes fönster och dit ska vi i morgon. Pa mandag aker vi till Frankrike som ligger en timma bort (skit coolt om ni fragar mig :P) I helgen blir det massa fest, german style, och fraga mig inte vad som menas med det, vagar knappt tänka pa det, men kan tänka mig att det innebär en del alkohol! haha

Nä nu ska jag röka vattenpipa! tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar