2009-11-12

pimpla cube kl.10


Alldeles för sena kvällar för att gå upp halv 9.. Usch jag ville inte vakna och tryckte på snooz ett antal gånger innan jag tillslut drog mig upp. Gjorde mig i ordning och tog mig till bollebygd där syster och en väldigt nervös nicklas befann sig. Haha han satt klockan 10 och pimpla cube, bara för att minska sin rädsla för flygning, man kan ju inte annat än att tycka det är lite charmigt! I och för sig förstår jag att om man är flygrädd så är inte den ultimata resan till bankock som tar typ 14 timmar :S Vi får väl hoppas att han sitter deckad vid det här laget.. Kommer sakna sis' nått otroligt! när det äntligen böjade bli bra mellan oss så åker hon iväg i 3 månader, kanske säger så för att jag är en aning avundsjuk också ;) men jag längtar redan tills dom kommer tillbaka.. om jag är hemma då dock, det vet ingen.. 

Lunchade med Yanira idag, huur trevligt som helst, men alldeles för lite tid! vi skulle behöva typ en vecka bara för att snacka av oss! I morgon ska jag jobba hela dagen med att assistera i vaccintagningen på bollebygdsskolan, ska bli gött att få lite chach! 

Musik: Anna Ternheim - The loneliness is gone 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar