2010-06-14

and off we go!

Jag hinner slänga in ett blogginlägg innan jag åker. Jag vaknade 05.35 idag och kunde inte somna om.. resnerver kanske? Ja det känns allt lite i magen nu! Jag tror att jag fått med mig allt men ändå känns det som någonting är glömt.. Pengar, pass, biljett, visum, det måste ju ändå vara det allra viktigaste och det vet jag är med! Om tre timmar lyfter vi från landvetter flygplats och börjar resan mot USA. Det är fortfarande ganska ofattbart meen faaan va kul jag ska ha! 5 veckor iväg från Sverige! heell yeah!

Mitt i alla planer inser jag att jag faktiskt fyller 20 på fredag.. har nästan glömt av det! Iofs är det ingen skillnad när man befinner sig i staterna men jag vet i alla fall vad jag ska göra direkt när jag kommer hem.. systemet!!! haha

Jaja nu ska jag dricka mitt kaffe och göra mig redo för att åka. Seee you in five weeeks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar