2010-06-13

Fantastico

Gårdagen var lika fantastisk som jag hade förväntat mig! Bröllopet var otroligt fint och festen var hur bra som helst! Jag var aningen nervös då jag insåg att det var bordsplacering och att jag måste sitta bredvid främlingar. Men som tur var hade Anna och Martin slått sina klocka huvuden ihop och placerat mig mellan en resande skidåkare och en trummis, vi hade mycket att prata om! Många fina tal hölls och till allas förvåning kom Marit Bergman och spelade, fantastiskt! Vinet flödade och när det bjöds upp till dans stod jag i mitten av dansgolvet, redo att visa mina moves! Haha en vacker syn?! Vid två hade vi blivit hungriga igen och gick ner till avenyn för att käka donken... nevermore...hahaha (internt). Lite vingliga var vi när vi steg på spårvagnen, men i jämförelse med många andra så var vi ganska nycktra! På något vänster var jag nära att ta mig ut till bergsjön då sena inbjudningar gjorde mig frestad.. Dock var jag alldeles för trött och stannade därför i kviberg som planerat.

Idag har tiden gått åt att vara bakis och planera allt inför morgondagen.. ingen bra kombo om jag får säga det själv. Nu är i alla fall allt ordnat och jag är trött som få! Nu orkar jag verkligen inte skriva mer så jag säger bara en sak till: New York tomorrow!!!!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar