2010-06-12

!"/% - "=!=

Idag är det den 12 juni. Idag är det exakt ett år sedan jag tog studenten. Idag är det två dagar kvar till jag flyger till New York. Idag är det bröllop för Anna och Martin. Idag är en bra dag.

Igår var sista dagen på jobbet, känns jätte sorgligt att jag inte kommer vara där mer! Jag fick i alla fall en väldigt fin avslutning med presenter, blommor och många fina ord. Igår firade vi även Hannas student, vilket var mycket trevligt, med många minnen från förra året!

Emelie kommer hit vid 12, då skall vi göra oss fina och förbereda för bröllopet. Klockan fyra börjar ceremonin i kyrkan och efter det bär det av till festlokalen för middag, tal och dans. Vi skall sova hos Robin inatt, - så Tina slipper köra hem och vara nykter - . I morgon har jag fullt upp! packa, tvätta, städa, träffa Yanira, Sara och Nicklas, fixa, dona och andas... hmm jag kommer dö i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar