2010-06-05

Ingen kommer undan

Oj! 12:33 vaknade jag av att mamma ringer.. jag kan inte ens komma ihåg senaste gången jag sovit så länge.. Även om jag lägger mig sent så brukar jag alltid vakna runt tio i alla fall. Jag antar att en vecka med väldigt lite sömn är anledningen till detta undantag. Igår var jag som sagt på Kapten röd och det va grymt, men så jävla varmt! Det var tom. jobbigt att andas! Somnade som en stock vid halv tre och har sovit heela natten, underbart!

Idag skall jag göra absolut INGENTING! och det är så fruktansvärt skönt. Inga måsten, inga jobbiga diskussioner, inget jobb, inga komplikationer. Idag skall jag glömma allt som hänt under veckan och bara andas. På tal om den jobbiga veckan började jag blöda näsblod igår, för första gången i mitt liv! Det kan inte bero på annat än all stess och oro och skit! usch!

På måndag är det en vecka kvar till USA, tack och lov för det!! Det ska bli så jävla skönt att komma bort från detta stället, träffa nytt folk, leva livet och strunta i allt jobbigt! I morgon skall jag hem till Amandas päron och planera lite hur vi gör i NY :) Får börja planera vad för kläder jag ska ha med mig, det är verkligen ett dilemma! Jag kan inte ta med mig för mycket för jag riskerar att inte få plats när jag åker hem, då jag planerar att shoppa en hel del! Men samtidigt vill jag ha med mig massor, sålla sålla sålla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar