2010-06-06

Congratz..

Grattis Sverige.. eller nått. Ja, idag är det ju Sveriges nationaldag och hade det inte vart för att flaggan stod i topp hade jag nog glömt av det.
Idag är det söndag och söndagar ger alltid blandade känslor.. Det är så underbart att inte göra någonting, men samtidigt känner man ångest inför jobbveckan som väntar. Iofs. är detta min sista vecka som resurslärare... skönt?! Idag for jag till Borås, närmare bestämt Björkängsgatan och det kändes verkligen som vanligt att köra vägen dit, som om jag skulle hem till Amanda och mysa med henne i rummet i källaren. Så var dock inte fallet, utan jag åkte dit för att planera inför New York! Hotellet vi ska bo på ligger precis vid Time Squere, såå jävla nice! Jag kan inte förstå att i morgon är det en vecka tills vi är där, en vecka! Innan dess skall jag hinna med att träffa Henok och Yanira, jag ska gå på bio med sis', avlutning med jobbet, student för Hanna och Anna och Martins bröllop.. Fullt upp med andra ord! But i'm excited as hell!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar