2009-12-21

Julafton i Karlskrona

Helgen har spenderats i Karlskrona där det mer eller mindre varit snökaos! Men trevligt har det varit och de första julklapparna är utdelade, jag fick hörlurarna jag önskat mig, vilket jag blev oerhört chockad över, trodde jag skulle få dom av mamma på julafton men jag tackar och bugar till Lasse Malin och Jennifer! Fick även en hårinpackning och en mössa (som jag iofs visste att jag skulle få eftersom jag valde den) Nu har jag absolut ingen aning om vad jag kommer få på julafton, men jag gillar känslan av ovissheten! 

Idag ska jag in till stan och handla julklapp till mamma sedan träffa Emelie, Robin och Elina vilket ska bli sååå roligt! Emelie passar tydligen en lägenhet i stan så vi ska väl dit och mysa förmodar jag :) Julkännslorna har inte riktigt kommit till mig än, jag vet inte varför..brukar alltid känna julen jätte tidigt annars men inte i år. Jag tror att detta året har gått alldeles för snabbt för att jag ska fatta att det faktiskt redan är jul..tog vi inte nyss studenten? 

Musik: Band Aid - Do they know it's christmas? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar