2009-12-11

Vik. i musik


Idag jobbade jag som musiklärare vilket gick ganska bra faktiskt men vikarie är verkligen inget som jag skulle vilja fortsätta med..att hoppa in i en klass där ungarna har noll respekt för mig och där dom hela tiden försöker testa mina gränser är helt sjukt jobbigt..Musiklektionerna går ganska bra eftersom det är lite friare men usch för typ svenska och engelska! 

Ikväll ska jag och min kära mor på Peter jöbacks julkonsert i scandinavium, skall bli riktigt mysigt faktiskt! Peter Jöback är ingen jag vanligtvis lyssnar på men han har en helt underbar röst så det kan ju inte bli annat än bra :) 

Imorgon skall jag förmodligen träffa Anna som jag inte träffat på flera månader! Hon (Defiant age) ska spela i Fristad på kvällen så vet inte om det blir att jag åker dit eller om jag träffar henne efter, vi får se :) 

Musik: Defiant age - Layers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar