2009-12-12

Pengar och backpacking i Thailand


Om man ändå hade haft mycket pengar.. Fick förfrågan av sis' om jag inte skulle ta om komma ner till Thailand och backpacka med dom sista månaden dom är där, tro fan jag vill det! En månad i värmen, en månad iväg från Sverige, ja det nästan klumpar sig i magen när jag tänker så..MEN sen kommer ju problemet med pengar, en flygbiljett till Thailand är svårt att få tag i under 10 000 sen ska man ha pengar till mat och boende plus pengar till resor runt om och fickpengar..30 000 minst? Jag vet faktiskt inte om det är värt att ta från sparpengarna eftersom jag inte har någon som helst aning vad som kommer hända i framtiden, men å andra sidan finns det folk som säger att man ska leva i nuet och inte tänka på framtiden.. 

Musik: Shawn McDonald - Take my hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar