2009-12-08

Livsrådgivning tack!


Det är konstigt hur man alltid vill komma hem, men så fort man är hemma alltid vill åka iväg igen.. Jag har vart hemma i en dag och är redan trött på det.. Just nu skulle jag vilja befinna mig någonstans där framtiden inte spelade någon roll, jag skulle vilja ta dagen som den kommer, träffa nya människor, se nya platser.. Jag är inne i en period i livet där ingenting är på plats, jag ändrar uppfattning om allt hela tiden, jag bestämmer mig för att göra eller tycka en sak men sekunden efter ändrar jag denna uppfattning till något helt annat.. allt jag gör sker i spontana tankar, jag bestämmer mig för att åka som au pair bara för att jag just då kände att det va rätt, men nu vill jag inte alls åka, jag säger saker som jag tycker är rätt just då men sen ångrar jag mig, jag känner kärlek ena sekunden och hat den andra..  Jag tror jag behöver seriös livsrådgivning för jag håller på att bli galen på mig själv! 

Musik: The Fray - Syndicate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar