2009-12-05

Penthouse och cosmopolitan


Jag trodde München slog allt men njaa nu är jag lite osäker... Va pa coolaste clubben jag nagonsin varit pa! Penthouse pa ett hotel i Freiburg, helt sjuukt galet! trodde dom skämtade med mig när vi ställde oss i hissen och akte upp till 20:e vaningen! Kvällen blev helt klart lyckad med diverse intressanta upptäckter :) Sag bla. den längsta människa jag nagonsin sett, jag trodde att jag va lang meen jävlar den här killen maste vart runt 3 meter :O Kom även pa att cosmopolitan är arets drink och att min tändare är coolast av alla! (den sitter fast pa cigarettpakets-locket)

Idag har vi vart i Schweiz, närmare bestämt Basel, väldigt trevligt, men kanske lite för mycket kaffe, stannade pa starbucks ett antal ggr... Ikväll blir det förmodligen utgang i Basel även denna gang pa ett hotel och även denna gang i penthouse, träggan kan slänga sig i väggen!

Juste jag maste ju bertätta att vi va pa lyxbad igar ocksa, mm-mm-mm helt underbart, det coolaset maste vart musiken under vattnet och en slags tropical area som man kunde ga in i.. Ja jag kan inte annat säga än att tiden i tyskland har vart helt underbar!

Musik: OneRepublic - Secrets

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar