2010-01-24

byarnas by!

30 års fest kanske inte är det ultimata partyt om jag får säga det själv. Kanske beror det på att folket på festen va väldigt mycket äldre än vad jag var. Johan umgås mest med äldre och eftersom hans flickvän är 9 år äldre än honom är ju hennes kompisar 20 år äldre än mig... nä jag tackar gud för att Sara och Nicklas va där annars vet jag inte vad jag gjort. Vi drog från borås vid 12, då va vi helt klart klara med den festen och begav oss till byarnas by, nämligen Bollebygd! Där fortsatte partyt men på en helt annan nivå. Det måste vara det bästa med byfester, folk festar hemma hos varandra och det är chill liksom, inte några barfights eller tjafs, bara härliga människor och gött häng! 

Nicklas och hans polare är grymma på rapmusik, det är ingenting som jag vanligtvis lyssnar på, men när dom börjar freestyla till nått sjukt grymt beat som nån av dom gjort kan man inte annat än att tycka om det! Jag förundras av dom texterna som dom kommer på, det är helt sjukt! När jag skriver en text tar de ett tag och jag måste verkligen tänka för att komma fram till nått vettigt. Dom rappar och texterna är grymma, och det låter som dom suttit i flera timmar och kommit på vad dom ska säga, jag är totaly amazed! Kvällen/natten blev i alla fall hur bra som helst! och jag måste tillägga att jag har världens bästa syster <3


Muisk: MGMT - Kids 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar