2010-01-12

En normal jobbsituation!


Mina damer och herrar, Tina Linnea Marie Karlsson har fått jobb! Hallelujah! Okej det är bara i 5 veckor men ändå! :D Jag kommer jobba som klassassistent i en femma på Bgd-skolan, vilket innebär att jag kommer hjälpa klassläraren att "ta hand om" eleverna och vara ett extra stöd typ :) Jag är oerhört lycklig!! äntligen får jag en normal jobbsituation för ett tag och äntligen får jag lite pengar! 

Det känns som att framtiden börjar ordna upp sig! Jobb i 5 veckor sedan blir det väll att återgå till vikariat, sen blir det USA och till hösten är tanken att börja folkhögskola ett år! Kommer söka till en låtskrivar linje i Kalmar och även olika kurser inom global rättvisa och afrikakunskap.. förhoppningsvis kommer jag in på nån skola i alla fall! Vore sjukt kul att spendera ett år på folkhögskola, har hört att det är väldigt roligt och givande + att jag verkligen behöver komma bort ifrån Töllsjö och Borås! 

1 kommentar:

  1. TINA !! detta var dagens häjdpunkt! nu är mitt hjärta lyckligt!

    SvaraRadera