2010-01-11

Musik med andra!


Att fika måste vara bland det mysigaste som finns och bättre blir det när man fikar med någon man tycker väldigt mycket om. Detta säger ganska mycket om min dag, fikade nämligen med Elin och hade hur mysigt som helst! Vi begav oss till tåget och hängde i studion, lyssnade på när Boa spelade in och hade allmänt trevligt! 

Idag insåg jag hur sjukt mycket jag saknar att spela musik tillsammans med folk! Visst är det kul att sitta själv och plinka på pianot men att skapa musik tillsammans med andra måste va 10 ggr roligare! Jag kan inte annat än att sakna skolan och ensemblen nu..trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det! haha 

Musik: Gossip - Heavy cross

1 kommentar:

  1. ÅH Berätta stod tåget kvar? var det sig likt? hade jag varit hemma hade vi mötts där för jag hade haft min teatergrupp! SNYFT!
    iaf jag skrattar lite här nu! Ne Tina vem skulle kunna tro att du saknade dom lektionerna! :D
    Love!

    SvaraRadera