2010-01-27

Zombieland

Vågar jag ta steget att färga mitt hår blondt? Alltså inte, blond som i gul eller platina utan blond som är normal, lite mörkare!? Det värsta som kan hända är ju att det skulle bli skit fult, och då är det ju faktiskt bara att färga tillbaka det brunt... Jo men jag gör det! Jag fick ju lön idag med, hallelujah! 

Igår efter jobbet åkte jag upp till Sara och hälsade på, hon hade städat hela lägenheten och det luktade rengöringsmedel i hela trappuppgången! Hon är verkligen ett städfreak, jag fattar inte hur hon orkar! Tanken va väl att jag bara skulle stanna en stund, men sen kom det massa folk och vi alla hamnade i soffan och kollade film, närmare bestämt zombieland (ingen film att rekommendera) Kom hem vid halv 10 och ställde mig då för att slipa ordning toaletten, hela jag blev vit! Jag måste säga att jag tycker det är så himla roligt att renovera, och jag har nästan blivit expert på att spackla nu ( framtida jobb?) På Lördag skall jag, mamma, nicklas och sara till allum, då ska jag köpa lite snygga toagrejer :) me like!

1 kommentar:

  1. Låter härligt döö! :) Jag vet vem du kan ringa om du säker jobb inom renoveringsbranchen?! HAHAHAHA

    SvaraRadera