2010-01-16

Lättklädda afrikaner och renovering


Gårdagen va mer än lyckad! Fikade med Yanira vilket var toppen som vanligt.. sen åkte jag hem till Elin, vi begav oss till Olle och hängde hos honom ett tag sedan drog vi vidare till bränneriet och drack vin.. Fick sedan för oss att dra till trägårn och eftersom Olle kunde fixa in oss gratis, så varför inte liksom! Har inte vart på trägårn på huur länge som helst, senaste gången va väl runt halloween kanske? Det var Shanty town och jag och Elin skaka rumpa med alla lättklädda afrikaner, huur kul som helst!  Vi kom hem vid tre tiden, skulle ligga uppe och vänta på att Jon skulle komma, men jag däcka efter ett halv avsnitt av vänner, tur va väl kanske det, enligt Elin var Jon full som en kastrull när han kom! hahah! Märktes lite under frukosten i morse, eller var det ett virus han fått under natten?!

Dagen började med en långpromenad med Oskar och Elin sen spelade vi spelet Buzz, vilket va hur kul som helst! När jag kom hem till Töllan igen fick jag för mig att börja renovera min toalett, såå jaa nu är alla tapeter nedtagna, nu ska här spacklas och målas! Nu är jag heeelt sluut och orkar knappt hålla ögonen öppna, sängen lockar nått otroligt!

1 kommentar:

  1. Hahaha Viruset var kvar hela dagen! Men han tog sig en go återställare runt 18:oo tiden, haha :D

    Du är ju för go,renoverar toan!
    <3


    /E

    SvaraRadera